donderdag 26 november 2015

Sneeuwsterren en belletjes.

Hoi allemaal,

Donderdag dus nog maar een kerstkaartje...einde komt in zicht denk dat ik er bijna genoeg heb voor dit jaar.
Dit kaartje is wel lekker vol geworden , dat vind ik zo leuk om te doen gewoon een plaatje uitkiezen en dan maar schuiven met je mallen en papier tot ik het leuk vind...
Had nu het snoesje en het lantaarntje dat ik er perse op wilde hebben en dan ga ik tussen mijn mallen zoeken en passen en meten wat er nog meer op de kaart kan ...liefst zoveel mogelijk haha...
De randen heb ik weer bewerkt met mijn distresser en daarna met witte gesso ... de mallen die ik gebruikt heb zijn allemaal van Marianne Design. Heb nog een paar belletjes en wat glittersterren op de kaart geplakt toen was het echt vol...

Zo nu ga ik weer verder ben twee mdf lantaarns wit aan het maken ...wat een geklieder...morgen komt Sandra ..onze oudste dochter.. gaan we een dagje knutselen en willen we de lantaarntjes gaan pimpen...dus ik mag ze alvast wit maken. Heb er wel zin in om een dagje gezellig te freubelen ,als kind zat ze ook altijd mee aan tafel maar als ze dan ouder worden en gaan studeren hebben ze er geen tijd meer voor. Maar nu heeft ze een weekje vrij van het werk en vroeg ze zullen we weer is een dagje gaan knutselen mam ...nou dat hoef je me niet te vragen wat daarop het antwoord was ....GEZELLIG!!
Wil deze kaart mee laten doen bij,
52 weeks to Christmas  # week 48
Scr@p-Cards # 79 sneeuwsterren/vlokken en belletjes
MDD #11 gebruik twee stanzen en minimaal 3 producten van marianne design in totaal
Marianne design kreadiva's  # challenge 16
Scrapping4fun # 54 Traditional Christmas colors

Leuk dat je even op mijn blog was. Bedankt voor de leuke berichtjes lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

19 opmerkingen:

  1. schitterend het is echt een heel mooi kaartje geworden

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele sfeervolle kaart Marja! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marja. Wat leuke met al deze materialen. het snosje past er leuk op/ Die zijn zo leuk op kerstkaarten. Gezellig dat je dochter komt te knutselen. Ik doe het altijd met mijn moeder.. Wij vinden het altijd zo leuk. en mijn moeder geniet er zo van. Veel knutselplezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart Marja.
    En gezellig dat je dochter morgen komt knutselen. Ze heeft het dus niet van een vreemde... haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie volle kaart heb je gemaakt Marja,
    toch vind ik de iets minder volle ook heel erg leuk
    groetjes,'
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart Marja! Hij is inderdaad vol ;) Mooie, warme kerstkleuren en ik zie zelfs een belletje in het stempeltje naast het echte belletje op de sneeuwvlok :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart heb je ervan gemaakt Marja - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat is ook leuk als je het onder je handen ziet groeien en ik vind hem super knus Marja!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je heb er weer een prachtig kerstkaartje van gemaakt marja....hele mooie stansjes heb je gebruikt....en snoesje staat daar tussen ook mooi te wezen ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a pretty card you made :-))
    Thank you for entering at Scrapping4Fun this time, Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooie kaart Marja, je hebt alles mooi gecombineerd!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een hele mooie kaart bij elkaar geschoven..;) Marja. Mooie kerstkleuren en er valt genoeg moois te bewonderen. Veel knutselplezier samen met je dochter.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great christmas card! Great colors and lots of nice texture!. Thanks for joining us at Scrapping4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Marja, een mooi lief Snoesje, prachtige mallen kleuren en papiertjes, helemaal toppie weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marja
    Wat een prachtige kerstkaart in de traditionele kerstkleurtjes en er zitten lekker veel sneeuwsterren op.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marja,

    Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt zeg een beauty hoor, bedankt dat je weer meedeed met 52WTC.

    Gr...Bep (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen