donderdag 20 oktober 2016

Season's Greetings

Hoi allemaal,

Donderdag dus ik heb weer een kerstkaart om jullie te laten zien.
Heb voor dit kaartje een digi die ik een tijdje terug gewonnen heb ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Ik heb de sketch gebruikt van Cheerful Sketches heb er nog een  extra doily achter geplakt weet niet of dat mag maar vond de kaart daar ander te leeg. Heb deze al lang niet meer gebruikt moet hem maar weer is vaker pakken maar ligt dan onder in een map en dan gebruik je het eigenlijk te weinig ....pak toch vaak wat bovenop ligt . Weet niet of jullie dat ook hebben maar dan zie ik hier iets en dan bedenk ik me dat heb ik ook nog ...erg he dat we zoveel hebben dat we het vergeten ...en toch steeds maar bijkopen haha..Verder heb ik alles bewerkt met distress inkt vintage photo .

Hoop dat de foto duidelijk genoeg is ...het is hier bewolkt dus niet ideaal om foto's te maken.


Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij,
52WTC #Week 42
Cheerful Sketches # Oktober Challenge
ABC Christmas Challenge # U is for under the pile( Doily van MD)
The ABC Challenge # R is for Red,Ribbon &Reindier
Vilda stamps #1 Anything goes
Winterwonderland # Lets get krafty or plaid it again sam
The Crazy Challenge #233 Use the colour Red
Crafty Sentiments # Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

38 opmerkingen:

  1. Hah heeeeeeeeeeeeel herkenbaar en onlangs zelfs iets gekocht dat ik al had...........erruuuuuuuuuuuuug! Je kaart is enig, ben zelf ook met dat papier aan de gang, best oud maar zo leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kerstkaart is ook weer een juweeltje.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kerstkaart!
    Ik heb dat ook Marja ik heb van de week net opgeruimd....kan wel een winkeltje beginnen!zoveel papier!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart, Marja.Leuk die lieve hertjes en een schattige digi.Ja herkenbaar.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje Marja...je heb het leuke stempeltje heel mooi ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk plaatje heb je toen gewonnen en nu zo leuk ingekleurd. En ja hoor, zo herkenbaar van de mallen. Ik ben dan ook heel blij met mijn mallen bord(en) waar ze op hangen. Zo zie ik in 1 oogopslag welke mal ik kan gebruiken. Maar toch heb ik voorkeur dus ook deze mal die jij gebruikt moet ik weer eens pakken hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ook herkenbaar hoor Marja van de mallen. het is inderdaad een erg leuke mal.En je kaart is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart .Mooi ingekleurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bewolkt of niet, je kunt wel zien dat dit een hele mooie kaart is. Super gedaan.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Marja, echt heel leuk gedaan. Ik houd ook van deze kerstkleuren, heel traditioneel maar mooooooi! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je je gewonnen plaatje leuk ingekleurd Marja....en er een pracht van een kaart mee gemaakt...en de schets van Cheerful Sketches is nog steeds herkenbaar, ondanks je doily....bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Marja, echt heel leuk gedaan. Ik houd ook van deze kerstkleuren, heel traditioneel maar mooooooi! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hele leuke kaart. en super dat je mee doet met de 1e challenge bij VILDA STAMPS .. groeten miranda K

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaart in mooie kleuren en mooie doily heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaart, slechte hobby hé ;-), altijd zoveel nieuws op de markt, je wordt er hebberig van hé...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, deze mal heb ik ook nog, denk ik dan..toch maar eens gebruiken en elke maand komen er weer nieuwe uit, je blijft maar kopen..
    je hebt een leuke kerstkaart gemaakt,met een gave digi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, Marja. Schattige digi. Mooie materialen en kleuren heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marja, wat een schattige kerstkaart heb je gemaakt, leuk dat je weer meedoet met 52WTC.

    Gr...Bep DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful Christmas card Marja. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous card love how youve used the TPS image. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marja, wat een leuke digi en wat heb je hem mooi ingekleurd. De kaart die je ermee gemaakt hebt is ook weer top. Leuke stansen, en inderdaad leuk om ook af en toe de oudere te gebruiken, en mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh wat is dit een lieve digi! Je hebt ook heel mooi ingekleurd met de Faber Castellpotloden! Ik kleur nu met Prismapotloden en ik wil ook eens wat gaan uitproberen met Faber Castell. Prisma's zijn momenteel bijna niet meer in Nederland te krijgen namelijk en ik hoor veel positieve verhalen over FC potloden. Bevallen ze jou ook goed?
    Ik vind je kaartje ook erg mooi en schattig geworden, je zou zo al zin krijgen in kerst;)).

    Fijn weekend!!
    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje van een kerstkaart Marja, leuke digi, mooi gekleurd, de hertjes doen het er goed bij, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super toffe keert Marja , grappige stempel
    mooie doily en leuke stansen erop wooowww.
    Fijn weekend hoor !!
    Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is een super mooie kaart, heel leuk. En leuk dat je meedoet met de challenge van Vilda Stamps challengeblog.
    Groetjes Astrid (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kaart !
    Je digi komt er goed in uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gorgeous card. Great image, love the design. Thanks for joining us at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marja ,
    Die is echt heel leuk super mooie kerstkaart !
    Heel mooi stempeltje een prachtig geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kaartje met een leuk afdrukje dat je super hebt ingekleurd!
    Ik ken het wel wat je schrijft over blijven kopen en vergeten wat je allemaal hebt hihi..
    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is such a Darling card! I Love all the details you added! Thank you so much for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. So cute!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Such a fun scene and I LOve your embellishments. Thank you so much for joining us at ABC Christmas Challenge.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een plaatje van een kaart! dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Many thanks for joining us at ABC Christmas challenge with this gorgeous Christmas card.
    Lorraine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een heel mooie kaartje.
    Leuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches hiervoor hebt gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge voor deze maand.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen