donderdag 22 december 2016

Fijne kerstdagen voor jullie allemaal

Hoi allemaal,

Donderdag dus ik heb nog een kerstkaart....ben van plan om te proberen zoveel mogelijk op donderdag een kerstkaart te maken scheelt een hoop stress aan het einde van het jaar.
Vandaag weer een kaart met een dutchdoobadoo deze keer de ster,heb hiervoor het leuke stempeltje van wild rose studio ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden op de randen van de mutsjes en sokken heb ik flock poeder gedaan net een echt bondrandje. Heb de ster tweemaal uitgeknipt en op elkaar geplakt verder nog het leuke sokkenrandje van Joy erbij gebruikt paar losse sneeuwvlokjes die ik met mijn stickles heb bewerkt leuke doily van MD er nog bij gebruikt en achter het plaatje een labeltje met tekst (ben vergeten er appart een foto van te maken) met daaraan twee leuke belletjes nog mooi glittertule(zie je niet goed op de foto) eraan en een leuke bloementoef (bloemetjes en takjes van Joy)erop toen was het wel weer vol genoeg.

Zo nu nog even wat opruimen ,Frank werkt bij een bedrijf waar ze groente en fruit verpakken en daar krijgen ze elke twee weken een groentekist gevuld met fruit en groente mee na huis dus alles weer in de koelkast werken en sommige dingen even voorkoken en in de diepvries stoppen.....had mijn spullen al op tafel liggen om een verjaardagskaart te gaan maken maar eerst dit maar even en dan kijken we maar of er nog knutseltijd over is. Volgende week heeft frank een week vakantie dus zal er van freubelen ook niet zoveel komen en dan in de eerste week van januari hier twee jarige dus is nu denk ik maar knutselen op een laag pitje....maar als er de tijd voor is ga ik wel aan de slag is niks voor mij zolang niet aan de hobby haha...ben er eigenlijk elke dag wel mee bezig.

Verder wil ik jullie allemaal hele fijn kerstdagen wensen.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52WTC #Week 51
Craftliners  #33 Winterblues
The crazy challenge #238 Evrything goes
My time to craft #336 Christmas but non traditonal collours
addicted-to-stamps #138 Snowflakes
Penny's Paper-Crafty Challenge # 309 Anything goes
Kleuren met potloden # Alles mag
Knutsels&kadootjes # Kerstkaart zonder rood en groen

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

33 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan met de sterrenmal. De vogeltjes zijn zo schattig!
    Lia, DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie en toffe sterrenkaart!
    Ik word ook 'ambetant' als ik een paar dagen niet op mijn knutselkamertje geraak...
    Fijne feestdagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig Marja. Prachtige kleuren en alles past zo mooi! groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook weer zo prachtig en schattig gemaakt. Die Wee-tjes zijn zo lief!!
    Ik heb je op facebook via messenger een berichtje gestuurd Marja. Fijne feestdagen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marja!
    Ga lekker genieten van de feestdagen samen met je gezin, daarna kun je in het nieuwe jaar weer lekker aan de knutsel. Hopelijk lukt het zo lang je knutsel kriebels in bedwang te houden hihihi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig met de vogeltjes . je kerstster is super mooi .
    Voor jullie ook fijne Feestdagen !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Marja. Je kunt hem nog mee laten doen bij K&K. De challenge loopt tot en met morgen.
    Ik vind je agenda hieronder supermooi gedaan.
    Wens jullie hele fijne feestdagen en hopelijk vind je nog een gaatje om te knutselen...

    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja,
    leuke kaart met de dubbele ster en de leuke digi met de uiltjes.. Wel fijn dat jullie worden voorzien van groente en fruit..
    Fijne Kerstdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is niet gek elke 2 weken vers fruit. Heerlijk. Je kaart is weer zo leuk Marja. Voor jullie ook hele fijne kerstdagen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je een soort hanger gemaakt hebt. Ziet er geweldig uit!Ik wens je hele fijne feestdagen toe met je naasten, en bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Hartelijke groet, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dit Is weer een prachtige kerstkaart Marja. Je hebt het er maar druk mee gehad vanmiddag. Wel gezellig dat Frank vrij is volgende week maar ik herken het wel hoor. Ik hoop dat je nog wat tijd overhoudt om te freubelen.....
    Alvast fijne dagen en groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook dit Is weer een prachtige kerstkaart Marja. Je hebt het er maar druk mee gehad vanmiddag. Wel gezellig dat Frank vrij is volgende week maar ik herken het wel hoor. Ik hoop dat je nog wat tijd overhoudt om te freubelen.....
    Alvast fijne dagen en groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kerstkaart!
    jij ook hele fijne dagen gewenst!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi dit winters kaartje Marja...zo leuk dit sterrenmodelletje...prachtig ook die licht blauwe kleurtjes...lekker winters
    Ik wens jou en je dierbaren hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige ster heb je gemaakt. Zo te lezen een drukke tijd, ik hoop dat er toch af en toe een verloren knutselminuutje tussendoor kan! gezellige dagen, groetjes, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig sterrenkaartje Marja....wat ontzettend leuk gedaan!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende kerstster heb je ervan gemaakt Marja - een supermooi geheel.
    Fijne kerstdagen.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat prachtig zeg!! Zo leuk met deze stempel. Lekker die groente en fruitkist. En gezond! De komende tijd klinkt erg gezellig bij jou! Hier ook een jarige, op 3e kerstdag!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi deze sterrenkaart.
    Groetjes en gezellige kerstdagen gewenst.
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Dat is heerlijk zeg als jullie iedere keer zo veel
    lekker fruit meekrijgen !
    Je kaart is echt schitterend gemaakt ☺
    Geniet van de vrije week, veel leuke dingen doen.
    Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend leuke kaart Marja. Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart, Marja. met mooi kleuren en details.
    Hele fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2017
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een snoepje!!! Leuk dat je met een 2e kaart mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Stunning not the word, loving the layout. Beautiful image loving the little stocking around the bottom.
    Thanks for joining us over at Penny's.
    Jean DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kerstster heb je gemaakt!
    Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 309, Hazel, DT– you could also enter this into my CHNC challenge extra for December - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love the shape of you card! Great idea! Thank you for joining us at Penny's Challenges.
    Hugs, Mary (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog proficiat met je DT schap bij de Egel !
    Ik vindt je nieuwe agenda ook zo prachtig en dan deze vrolijke kerstkaart prachtige kleuren en mooi kleur werk!
    Succes met alles, een fijne vrije week samen en een gezellige jaarwisseling gewenst!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kaart, leuk dat je mee doet met de craftliners challenge.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze is ook al zo mooi! Prachtige kaart Marja!
    Bedankt voor je 2e inzending bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen