woensdag 18 januari 2017

Jarig in de winter.

Hoi allemaal,

Gisteren  heb ik een schudkaart gemaakt....heb een tijdje terug de fuse gekocht en ben daar gisteren mee aan de slag gegaan. Wat werkt dat fijn om een schudkaart te maken ...is nu zo gebeurd. Dus er zullen er nog wel meer voorbij gaan komen.
Was een tijdje terug ook een schudkaart aan het maken en die is in de prullenbak beland wou echt niet zoals ik in gedachten had ,toen las ik over de fuse en heb er meteen eentje besteld.
Voor deze kaart heb ik een stempel van Penny Black gebruikt heb deze ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden het model is een dutch doobadoo. Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt ...Deze gaat na een vriendin van Claudia die zaterdag haar verjaardag viert.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Hobbyvision #57 Schudkaart
Craftliners #34 Anything goes
Craftaddiction #01 Alles mag
Sweet Stampers #3 winter
Scrap-Cards #92 Schudkaart
Vilda stamps # Anything goes
Allsorts Challenge blog #398 Wings on things
Dies R Us Challenge #65 Winter bleus
Stempel-Magie #135 Winter
Penny Black and More # Anything goes.

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

29 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat jij met de fuse kan omgaan, ik kon er niet zo mee worden! Het plastic smolt of niet goed dicht of het smolt weg, haha Mijn vriendin heeft er één dus kon ik het uitproberen, maar heb toch mijn eigen methode weer gebruikt! Ik vind je schudkaart super met het prachtig ingekleurde stempeltje van Penny! prachtige bloemen ook!!! Dankjewel voor het mee doen met de Scr@p-Cards Challenge!
    Groetjes Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige schudkaart Marja.....elk detail klopt eraan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schukaart! En het plaatje is ook heel erg leuk. modelletje leuk, kortom..... een plaatje weer.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Marja. Ik vind je bloemen zo mooi, is dat een pons of een snijmal? En wat is een fuse?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige schudkaart heb je gemaakt Marja,
    lijkt me inderdaad handig zo'n fuse, misschien ook eens op zoek gaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marja,
    Ja ik lees dat ook voor het eerst een fuse.
    Ik heb zo'n hekel aan die schudkaarten. Puur omdat ik ze zo moeilijk vind. Ik ga zo googelen.Als je zegt het maakt het makkelijker is dat het onderzoeken waard:)
    Je kaart is een plaatje.
    Heel erg mooi!
    Het stempeltje is heel schattig, mooi ingekleurd.
    Goed gedaan.
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW what a beautiful creation! Thanks so much for playing in our ‘Winter Blues’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woww wat een beauty Marja! Gaaf modelletje en schitterende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow... such a beautiful card.
    Thank you for joining ua at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf kaartje! Mooi gekleurd en die vorm is gaaf! Moet ik toch eens vaker doen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig kaartje, mooi ingekleurde stempel, prachtige bloementoef...
    ga ook maar eens googelen op fuse, las er hier en daar al over, maar heb niet echt een idee hoe het juist werkt.
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje Marja...alles klopt! Mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig Marja ! Ik heb het al meer zien passeren, de fuse, lijkt echt wel een toptoestel te zijn ! Ik vind schudkaartjes erg mooi maar heb me er nog nooit aan gewaagd !

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Wat is die stempel gaaf,
    echt een mooie schud kaart,
    leuke kleuren ook ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD) }

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous!!! A beautiful design with it's pretty details!! Thank you for joining in our challenge at Dies R Us!
    Diane DRU DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your creation is beautiful and thank you for entering our challenge theme of "Wings on Things", at Allsorts Challenges, do hope to see you again. ♥
    [aNNie DT for Allsorts Challenges]

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Wow, this is a stunning card! Oh so Beautiful! Thank you for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marja
    Je schudkaartje is prachtig, deze stempel is zo leuk en heel mooi ingekleurd.
    Bedankt voor je deelname bij hit Scr@p-Cards challengeblog en het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Marja hij is super mooi. Leuk om een schudkaartje te maken. Dank voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful design. Thanks so much for joining us at Dies R Us Challenge Blog. We hope you will join us often.
    Kathy DRU DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marja wat een prachtig schudkaartjemet een hele mooie ingekleurde gigi ook de kleurtjes zijn heel mooi dank voor je bijdrage aan de challenge op scrap-cards fijne zaterdag liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, deine Karte ist wunderschön.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What an unusual shaped card - it´s lovely.

    Thanks for sharing your talent with us at Sweet Stampers.
    Hugs Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A beautiful shaker card and a lovely layout. Thank you for entering our challenge at Penny Black and More this month.

    Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tolle Karte. Danke für deine Teilnahme bei Stempel-Magie
    LG Kim (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Stunning card, love the stamp and a beautiful shape too.
    Thank you for sharing at Penny Black & More 'Anything Goes' challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart leuk dat je mee doet met de Craftliners challenge.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen