vrijdag 7 april 2017

Lars 21!!

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik er met een kaart die ik heb mogen maken als gastdesigner bij Cheerful Sketches  kreeg daarvoor een digi en sketch toegestuurd en daarmee ben ik aan de slag gegaan. De vogel heb ik in vrolijke kleurtjes ingekleurd ....Toen ik met de kaart bezig was bedacht ik me dat de zoon van een vriendin van me deze maand ook 21 wordt en daar moet natuurlijk ook een kaartje heen,maar zoals jullie wel weten zijn mannen/jongens kaarten niet mijn favoriet. Maar hij is ook zo'n vrolijke vogel dus ik vond dit wel een kaartje voor hem dus naam en leeftijd erbij geplakt en weer een verjaardagskaart klaar. Ik vind voor jongens van die leeftijd toch altijd moeilijk iets te verzinnen.



Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij,
Creative Moments #115 Anything goes
The paper shelter #288 Make it digital
Penny's Paper-Crafty Challenge #323 Anything goes
Stamping Sensations # Anything goes
Stempelsonne #187 Anything goes
Fab'n'Funky Challenge #345 Buttons and/or Bows

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en grappige afbeelding. Wordt je inderdaad vrolijk van. Mooie kaart.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Stamping Sensations.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een vrolijke vogel op de kaart haha. Die zal hij zeker leuk vinden hoor.
    Leuk dat je GD mocht zijn. Daar ben je goed in geslaagd. Leuk voorbeeldkaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje. Mooie kleurtjes. Gastdesigner zijn is altijd leuk.
    ik vind mannenkaarten ook altijd moeilijk.. maar de jouwe is erg geslaagd!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mannenkaart heb je gemaakt Marja,
    leuke digi en ook een mooi model,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vrolijk verjaardagskaartje voor de jarige lars!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable- love this sweet image. Thanks for joining us at The Paper Shelter.
    Amy-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Marja!!
    Je kan hem ook mee laten doen bij ons van Cheerful Sketches. Je heb t de sketch van deze maand precies gespiegeld, maar dat mag!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees nu pas dat dit je gastdesignerkaart is hihi!! Dat heb je prachtig gedaan Marja, en mijn excuses voor het niet leze van je bericht!!
      xx Wilma

      Verwijderen
  8. Wat leuk dat je gastdesigner bij 'ons' bent, Marja. Wat een ontzettend leuke kaart heb je voor de 21-jarige Lars gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en een heel leuk stempeltje,Marja.Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie, vrolijke voorbeeldkaart heb je als GD gemaakt. Lieve en zachte kerstkaart, mooi die zilveren accentjes. En je kinderkaart is schitterend, wat een lieve kaart en zo'n mooie digi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klopt, dat vind ik ook! Voor mijn eigen jongens viel het mee, maar ja die ken ik goed ;-) Maar andere jonge mannen...een hele klus om een leuke kaart te verzinnen. Maar het is jou prima gelukt hoor Heel vrolijk en het afdrukje is top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent er weer in geslaagd hoor een leuke jongens/mannenkaart te maken.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuke kaart met een leuke en mooi ingekleurde stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die vogel!
    Super leuk.Mooi gelukt hoor,voor een jongen van 21.
    Het is een vrolijke kaart geworden.
    Groetjes en een fijn weekend verder, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eine supertolle Karte. Gefällt mir.
    Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh how cute, love it.
    Thanks for joining us over at PENNY'S
    Jean xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is zeker een moeilijke opdracht Marja ... Ik vind het ook steeds heel lastig !
    Jij hebt er wel een heel vrolijk kaartje voor bedacht ... Super gedaan !
    Groetjes, fijne, zonnige zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely design! Such a cute image! Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations.

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great birthday card!!

    Thanks for joining us @ Penny's Paper Crafty Challenge. Hope to see you back again soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. your card is wonderful and sweet
    Thanks for joining us at Stempelsonne
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful! Thank you for joining us at Fab'n'Funky :)

    BeantwoordenVerwijderen