donderdag 20 april 2017

Zwart op je kaart

Hoi allemaal,

Vandaag start er bij De Egel een nieuwe challenge,daar willen we zwart op je kaart zien.
Voor veel is dat denk ik een hele leuke opdracht maar voor mij was het nog niet zo makkelijk.....ik heb er echt lang mee rond gelopen wat ik er is van zou gaan maken. Gebruik eigenlijk nooit zwart had nog eens geen zwart papier in huis. Dus bij een vriendin wat zwart papier mee genomen en toen heb ik echt van alles bedacht maar toch was het elke keer niet wat ik wilde. Dus toen was ik door mijn digi's aan het kijken en daar kwam ik deze leuke digi tegen van Dr Digi's house of stamps deze had ik is een keertje gewonnen maar nog nooit iets mee gedaan....waren voor mannen .En ineens wist ik wat ik wilde gaan maken....nu de kaart af is vind ik de zwarte randjes eigenlijk best wel mooi.
Dus nu heb ik is een keertje een mannenkaart op voorraad haha.
Ik heb er een duch doobadoo voor gebruikt en de leuke gears van Noor deze in het zwart en alle randen gemat met zwart de tekst met zwart embossingpoeder . Verder heb ik de achtergrond gemaakt met inkt en masks van dutch doobadoo en stempels .


 De digi is ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden.
De nummers die ik gebruikt heb zijn: 132-189-131-273-143-151-157-162-163-158-273-267-274-181-199-230-231
                                                                                                                                                        
Je kunt meedoen aan deze challenge tot 4 mei en er is ook deze keer weer een hele leuke prijs te winnen. De nieuwe stamping buddy pro van Nellie Snellen.





Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
The paper shelter # 290 Sentimental
Crafty Sentiments # Men/Boy
Addicted to stamps #146 Not a Square card
Fussy and Fancy Friday #185 fancy folds or shaped card
Stempelsonne #188 Anything goes
Crafting from the heart #155 Anything goes
Vilda stamps # Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.


  

25 opmerkingen:

  1. Het is een leuke kaart Marja. mooi kleuren combi. geinig afdrukje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zwart wordt alle designpapier ineens veel stoerder! Wat een gave mannenkaart, Marja en die digi is zó leuk!
    Dank je wel voor je deelname bij Vilda Stamps!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine ganz tolle Karte. Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik gebruik eigenlijk ook nooit zwart maar vind dit toch wel heel leuk zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kart!
    Dat mannetje is cool.
    Leuk gedaan!
    Groetjes en fijne dag verder, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. love the embellishments you have chosen for this image. Thank you for joining us at Crafting From the Heart this week.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt super gelukt Marja!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere mannenkaart heb je gemaakt,
    leuke digi, mooi de zwarte randjes en de leuke stans,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik gebruik bijna nooit zwart, maar het is je toch goed gelukt.
    Fijne avond,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fab card
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marja,
    Wat een leuke kaart . heel mooi met de zwarte radertjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke mannenkaart,Marja.Grappig digi en mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, ondanks de hindernissen is het een geweldig mooie kaart geworden! Leuke digi en zwart is vaak mooi op een kaart, vind ik. Bij jou ook!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige mannenkaart. Mooie kleuren combinatie en een hele leuke digi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is fantastic, a great guy card. I ,love the layers and colour you've picked and the cogs are the perfect touch. thanks for joining Fussy & Fancy Friday this time, good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaart prachtig Marja! Ik ga zeker meedoen. Zo meteen maar eens aan de slag.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous Marja!! Wonderful shape and design...thank you for sharing your talent with us at Fussy and Fancy "Fancy Folds or Shaped Cards"...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous project great colours! Thank you for joining us at Crafty Sentiments! Jane (GDT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fab card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs. hugs
    Laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a fun and Adorable card! Thank you for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT-Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cool card!! Love the design.. Thanks for playing with us at TPS this week! Good Luck!Hug Lena

    BeantwoordenVerwijderen