donderdag 27 juli 2017

Cosy X-Mas

Hoi allemaal,

Vandaag weer een kerstkaart.....moest er gisteren nog aan gaan beginnen. Had deze digi van Conie Fong maandag al ingekleurd  met de copics maar was er eigenlijk niet helemaal tevreden over dus heb het nog een keertje uitgeprint en wilde het dinsdag nog een keertje opnieuw inkleuren maar dat is er niet meer van gekomen....dus heb wel even getwijfeld of ik er wel een kaart van zou gaan maken....maar toch maar gedaan ze zeiden hier dat het er goed genoeg uitzag om er een kaart van te maken.
Maar denk dat ik zelf altijd het meest kritisch ben over mijn eigen werk.

Gisteren overdag al alles uitgezocht gestanst en gekeken hoe ik het op de kaart wilde hebben ,gisteravond toen ik eigenlijk al heel moe was de kaart in elkaar geplakt. Claudia zat bij me met een puzzelboekje en daar moet ik dan ook weer met mee doen meen ik dan dus was weer met teveel dingen tegelijk bezig...vraagt Claudia een woord aan mij en ik had net lijm uit mijn lijmpistool op de  witte parel om boven op het strikje te plakken ...ik kijk dus na Claudia en duw me die parel toch op mijn vinger...dat deed natuurlijk pijn trek hem eraf zit hij vast op mijn duim...dus nu zit ik hier met twee brandblaren op mijn vingers... maar goed is niet de eerste keer en zal ook wel niet de laatste keer zijn denk ik dat ik mijn vingers verbrand,let nu natuurlijk weer even goed op . Dus je kunt denk ik wel zeggen dat dit kaartje niet wilde zoals ik wou .


Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
52WTC # Week 30
Winterwonderland # Use a digi image
Christmas with the cuties #8 Favourite festive digi
The holly and ivy christmas challenge #11 Anything goes
Crafting by designs # Get ready for christmas
digidesign challenge # Christmas in july
A snowflake promise #42 Anything goes
Sunsational Stamps # Christmas in july
Sparkles Christmas Challenge #78 Ormanent
ABC Christmas Challenge # N for new /O for old

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

34 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Marja,zo zie je maar dat we toch echt geen twee dingen gelijk kunnen doen, succes met de blaren, pijnlijk hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he, wat vervelend , die lijm is zo warm, en nu zit je met twee blaren...ze zeggen dat vrouwen meer dingen tegelijk kunnen, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat heeeel vaak mislukt!!

    Ik vind je kaartje schattig, maar soms heb je dat , geen goed gevoel bij een kaart, komt bij de meeste van ons wel eens voor...


    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een verhaal zit er achter dit kaartje, Marja...die blaren herinneren je er wel aan dat we niet altijd 2 dingen tegelijk kunnen doen.
    Ik kan me voorstellen dat je zelf (te) kritisch naar je werk kijkt (doe ik ook), maar dit is gewoon een mooi kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het resultaat is toch heel leuk geworden Marijke.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marja, Super de sup mooi gemaakt. Leuk afdrukje en leuk afgewerkt tot een heel mooi geheel. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aan je kaart is niet te zien wat er allemaal aan vooraf gegaan is. Maar blaren op je duim is geen pretje. Sterkte er mee.
    Je kaart is wel heel mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kerstkaart Marja !
    Mooie ingekleurde stempel , beterschap.
    Groetjes Epie (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw heel mooi en veel beterschap

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei pijnlijk! Maar je kaart is zoals altijd weer prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik vind zowel de stempel als het kaartje schitterend hoor. Prachtig ingekleurd. En beterschap met de blaren, kan heel lastig zijn.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verhaal, een pijnlijk verhaal. Wij kunnen echt geen 2 dingen tegelijk hoor. Dat is een verzinsel van de mannen...hahaha. Maar je kaart ziet er wel prachtig uit. Dat is een troost.

    Lieve groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei minder!
    Beterschap met je blaren. Wat een toestand. Dat is zo vervelend als je iets aan de vingers hebt.Hoop dat de gevoeligheid snel minder wordt.
    Je kaart is heel erg leuk geworden hoor.
    Het inkleuren is heel leuk niks mis mee!
    Fijne donderdag verder.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms zit het goed tegen en wil niet alles gaan zoals je zou willen. Je kaartje is toch goed gelukt ondanks alle tegenslag. Beterschap met de blaren. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wel een mooie kaart hoor Marja ondanks de blaren op je vingers. En het plaatje is prachtig ingekleurd! Niet zo kritisch hoor haha, het ziet er altijd zo gelikt uit bij jou.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat erg van die blaren, ja, ongestoord kunnen knutselen is vaak een "droom".... Maar je kaart is prachtig hoor, heel mooi gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ondanks de blaren , een geslaagde kaart !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier ben ik nog een keer om je te bedanken voor het meedoen bij Sunsational Stamps!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toestanden om deze kaart te maken maar ik vind het toch weer een plaatje Marja. Ik denk inderdaad wel eens dat we voor onszelf de lat steeds hoger (gaan) leggen. Beterschap met je vingers.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kerstkaartje Marja!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstkaart Marja, ik vind je afdrukje erg mooi ingekleurd en je kaartje ziet er weer top uit.
    succes met de blaren, ik gebruikt nooit een lijmpistool, veels te heet.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kerstkaart,Marja.Lief afdrukje en weer heel mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart, Marja. En ik vind je afdrukje heel mooi gekleurd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful Christmas card Marja. Thank you for playing along with our Challenge at Digi Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oei, echt een 'arbeidsongeval'! E kaart ziet er ondanks alles wel weer schitterend uit! Hopelijk heb je niet teveel last van je brandwonden!
    Fikne dag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a cute card!
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous card Marja! Love that digi image and all the details that you have added.
    Thanks so much for joining us at Winter Wonderland. Hope to see you again soon.
    Lou DT xo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card with a sweet image, great die-cuts and design, thanks for playing along with us at Christmas with the Cuties.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sweet card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sweet card, love all the embellishments especially those icicles - great frosty feeling x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel gave kerstkaart, erg mooi afdrukje!
    Hopelijk is je brandblaar inmiddels weer wat genezen, kan erg pijnlijk zijn :-(
    grtz. Colien
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. A lovely card. Thanks for joining in our challenge, we hope to see you again at Sparkles Christmas Challenges. Caz DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart, Marja. Mooie details. Hopelijk zijn je vingers weer blaarvrij :)
    Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen