zondag 30 juli 2017

Even snel een kaartje

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik vorige week even snel tussendoor heb gemaakt.
Claudia vraagt mam heb je morgen een kaartje voor me?...nou liggen er hier in huis best wel wat kaartjes. Heb de kamer ook altijd vol staan met zelf gemaakte kaartjes ...je ziet als je hier binnen komt wel wat mijn hobby is haha. Maar goed ze moest natuurlijk weer een kaartje hebben voor een jongen en die heb ik meestal niet echt veel op voorraad zijn meestal meteen weg ...dus er lag niks bij wat ze wou. Dus toen heb ik nog maar snel even een kaartje gemaakt...ze heeft zelf het afdrukje uitgezocht uit mijn trommeltje...heb het al een hele tijd terug ingekleurd ,was eigenlijk niet helemaal meer goed genoeg na mijn zin . Maar had geen tijd om het nog een keer opnieuw in te kleuren dus ze moest het er maar mee doen. Ik heb er lekker makkelijk een sketch bij gepakt. In de vlaggenlijn heb ik zijn naam geplakt stukje ribbelkarton onder mijn dp papier geplakt en een paar studs om het af te werken .....het is een eenvoudig maar toch wel leuk kaartje geworden.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Die Sketch Tanten #34 Sketch
Addicted to stamps and more #252 Make your mark
Creative craft cottage #92 Anything goes
Crafting with friends #48 Anything goes
Little Miss Muffet Challenge #168 Anything goes
Creative moments  #123 Anything goes
Brown sugar challenge #261 Anything goes
Creative fingers #134 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

16 opmerkingen:

  1. Oh wie süß! Ganz wundervoll!
    Danke für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje Marja!
    Lief plaatje die je mooi hebt ingekleurd.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Marja! En dat zul je altijd zien. Heleboel kaartjes klaar en dan moet er toch iets anders komen 😅
    Je hebt een heel gave kaart gemaakt voor Rien. Supermooi. En een erg leuke uitwerking van de sketch.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja , bij mij ook altijd zo, een kamer vol kaartjes en
    altijd weer net iets anders nodig !
    Maar het is een gave kaart !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gebeurt mij nou ook wel....heel veel kaartjes in voorraad, maar als puntje bij paaltje komt net niet een goede.
    Ik vind dit een prachtig kaartje voor Rien geworden.
    Bedankt voor het meedoen bij LMMS!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn toch om een handige mams te hebben ;P Je hebt er een leuke kaart voor de jarige Rien van gemaakt Marja. Vrolijk en stoer afgewerkt met het ribbelkarton en de studs.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine wunderschöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms is een snelle kaart toch heel erg leuk, lief afdrukje en mooi afgewerkt.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niks mis mee hoor, met je afdrukje. Het is een prachtige kaart geworden.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk gedaan Marja....je ziet niet da het een snel kaartje is!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is just awesome! Love the shape, the colours and the cute image! Perfect done!

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#8 – Birthday (Summer kids are the best))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Claudia kon een prachtig kaartje meenemen, hele lieve stempel. Je kerstkaartje werd er eentje met hobbels maar het is helemaal goed gekomen. Vreselijk die blaren van het verbranden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen