dinsdag 3 oktober 2017

Halloween Bride

Hoi allemaal,

Vandaag begint er bij Crafty Sentiments Designs weer een nieuwe challenge deze keer anything goes. Kreeg mijn digi (Halloween Bride) van de nieuwe release toe gestuurd.....echt dacht help wat ga ik daar nu toch van maken. Het afdrukje heeft ook een tijdje op tafel gelegen maar had er echt helemaal niks mee ,dus vorige week toch maar is aan begonnen en is het deze kaart uiteindelijk geworden.Ik heb het afdrukje ingekleurd met de copics. Nu de kaart eenmaal af is valt het me toch niet tegen wat ik nog van gemaakt heb als ik dan eenmaal bezig ben lukt  het toch wel . Heb weer tussen mijn mallen gezocht en dan kom je toch wel van alles tegen op de kaart te verwerken.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Ben nu mijn laatste Halloween afdrukje aan het inkleuren ...mag er nog eentje maken ...en dan heb ik het weer even gehad met Halloween voor dit jaar.


Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Crea Chicky's #14 Halloween
Paradise of stamps #59 Autumn/Halloween
Love to scrap # 102 Frightfully Fun!

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

14 opmerkingen:

  1. Schitterend en DOODENG whahaaaaaaaaa booohoooo missie meer dan geslaagd Marja ook al moest het uit je tenen komen.....daarom heet het ook challenge toch?

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik zit altijd te zuchten als ik weer Halloween kaarten moeten maken, maar ja, ze horen er bij. Je hebt er een supergaaf kaartje van gemaakt. Die vogelverschrikker vind ik ook erg leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt er een hele leuke Halloween kaart van gemaakt Marja.....knap hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch wel kaarten waarbij je je kan uitleven. Heel mooi gedaan! Uitdaging gelukt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een gave Halloween kaart en wat een leuke digi,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zoals je er uiteindelijk een mooie kaart mee hebt gemaakt Marja. Heel mooi ingekleurd die enge bruiden de uitwerking van de kaart is weer top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card! Love all the purple and the elegant dies you used! Thanks for playing with LTSCB.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave Halloween kaart Marja, geinige digi, mooi gekleurd, de spinnen, ook super.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo een super leuk halloween kaart Marja...en je hebt er ook weer hele leuke en griezelige accentjes op gemaakt...PRACHTG!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig plaatje. Doet me denken aan "el dia del muerte" Mooi ook met de lila tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marja wat een gave creepy kaart hihi
    leuk dat je meedoet aan de challenge bij Paradise of Stamps
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen