woensdag 1 november 2017

Peperkoekmannetje

Hoi allemaal,

Ben er vandaag al weer met een kaartje. Vandaag begint er een nieuwe challenge bij Do Al(l) Kreatives daar gaan ze zich voorbereiden op de kerst. We kregen een digi toegestuurd van de sponsor die heb ik ingekleurd met mijn copics....het heeft even geduurd voordat ik wist wat ik daar van zou gaan maken.Vond de digi niet leuk op de kaarten die ik normaal maak dus is  het is een hele andere kaart geworden dan jullie van me gewend zijn. Het is een strak en eenvoudig kaartje geworden....echt voor een volle kaart te maken daar heb ik geen moeite mee maar voor deze zo simpele kaart heb ik echt lopen dubben hoe ik het zou gaan maken. Maar het is me gelukt en al zeg ik het zelf valt niet tegen... Ik heb een achtergrond gemaakt met mijn sennelier en daar de digi opgeplakt toen nog met een zwarte fine liner een randje rondom de kaart gemaakt nog wat washi tape erop en klaar was mijn kaartje.


Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Crimbo Crackers #144 Quik and Easy
Allsorts Challenge #439 Christmas Creatures
Crafty Friends #69 cute
Crafting with friends #53 Anything goes
Creative Craft Cottage #98 Use a sentiment
Create and inspire #67 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

8 opmerkingen:

  1. Het is een toppertje Marja! Heel leuk geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Aardig gelukT'dat is wel heel voorzichtig uitgedrukt.
    Het is een super leuk kaartje vind hem geweldig, zeker dat peperkoekmannetje...zo leif.
    goed geslaagde kaart!!

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem toch wel erg leuk geworden Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal anders maar wel heel erg mooi,
    Wat een leuke digi,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    Wat superleuk dat jij ook het team komt versterken, welkom.
    Je maakt prachtige kaarten.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely image and a super card.
    Thank you for joining our 'Christmas Creatures' challenge this week at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely card!!!
    Thanks for joining Crafty Friends
    DT Laura

    BeantwoordenVerwijderen