maandag 11 september 2017

Keertje heel iets anders.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een hele andere kaart als dat jullie van me gewend zijn. Ik vertelde al dat ik met mijn verjaardag een doos sennelier heb gekregen. Zag daar allemaal leuke filmpjes van voorbij komen dat ze er zelf achtergrondjes mee maken. Vind dat dan leuk en wil dat ook wel is uitproberen dus meteen al na mijn verjaardag 3 verschillende achtergrondjes gemaakt allemaal op een verschillende manier en ja dan ligt het er weer en maak ik er weer geen kaarten van . Dus vorige week heb ik besloten om er toch maar is kaarten van te maken ...het zijn 3 heel verschillende kaarten geworden vandaag wil ik er jullie al eentje van laten zien.  Denk wel dat het nog beter kan maar voor de eerste keer vond ik het toch wel goed genoeg om er een kaart van te maken.
Hier heb ik eerst de stempels gestempeld met versamark en daarna zwart embossigpoeder erover heen gestrooid en verhit met de heat tool daarna heb ik mijn verf  aangebracht met heel veel water en dan laat je de kleuren maar uitlopen op je papier. Zo heb je eigenlijk heel eenvoudig toch een leuke kaart af.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
AnMa Creatief #72 Mannen
Alphabet Challenge # M for make your mark
City Crater Challenge #378 Pick one
Penny's Paper-Crafty Challenge #345 Anything goes
Scrapping4fun #98 Techniques

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

25 opmerkingen:

  1. gave achtergrond en een mooie stoere kaart Marja
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this looks so cool!

    thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie achtergrond heb je gemaakt Marja, je hebt ook héél mooi gestempeld.
    Dit ligt je ook wel, super goed gelukt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gelukt zo voor de 1ste keer, ik hou toch meer van je andere kaarten, deze kaart heb je wel mooi opgebouwd..complimenten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful, mysterious card. Your background and images are super. Thank you for sharing with us at City Crafter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel knap hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat gaaf Marja. Ik vind hem heel mooi geworden en eigenlijk kan je niets "fout" doen. Van mij mag je deze techniek rustig vaker doen het geheel ziet er top uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad heel wat anders dan we van je gewend zijn Marja, maar ik vind het het wel heel mooi geworden. Ben benieuwd naar ja andere achtergondjes.
    Bedankt voor je deelname bij AnMaCreatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi mannenkaartje Marja..leuk die achtergrond gemaakt en die stempels passen daar perfect bij...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje! Inderdaad heel anders dan we van je gewed zijn, maar dit gaat je ook heel goed af zeg! Prachtig die achtergrond en dan dat zwart van de stempels...
    Echt heel sfeervol!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zoiets heel anders en het is heel mooi geworden Marja! Prachtige achtergrond.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt Marja. Ik die het je niet na.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad heel wat anders dan wat we normaal van jou zien maar super gaaf zeg! Wat een werk zal dit geweest zijn. Ik vind de zwarte stempels zo mooi afsteken, knap gedaan.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker en vast een totaal ander kaartje van jou Marja maar het is echt super gelukt voor de eerste keer ... Knappe achtergrond !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel heel mooi Marja! Heerlijk om eens met iets anders bezig te zijn! Had ik laatst ook met de distress oxide. Leuk!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a fabulous card! Thanks for sharing and for playing along at Penny's Challenges.
    Mary (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad heel wat anders maar wel heel mooi geworden, de stempels steken prachtig af tegen de mooie achtergrond. Prima gelukt voor de eerste keer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Completely stunning card! Thanks for joining us over at Scrapping4Fun challenges. We hope you will come back and play with us again. Good Luck with the challenge.
    Sollan member of the DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart. heel leuk gedaan zo met de stempel en dan de achtergrond. Heel gaaf
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow! Wat een mooie kaart! Prachtig gedaan Marja. Ook dit gaat je heel goed af.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je eerste poging belooft wat voor de rest. Een prachtige kaart!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely work,
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. fabulous work, just love that background. Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges
    Jane (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card, love the background
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen